Ta witryna wykorzystuje cookies. Więcej informacji można znaleźć na stronie Polityka dotycząca cookies i podobnych technologii. ZAMKNIJ Zamknij ostrzeżenie dotyczące cookies

Dr inż. Tomasz Trzciński na Stanford University

stanford-university

Stanford-University

Podczas swojego pobytu dr inż. Tomasz Trzciński skupił się na metodach badawczych dotyczących przewidywania popularności treści online w mediach społecznościowych, oceniał popularność treści wizualnych, takich jak obrazy czy video, korzystając z sygnałów społecznościowych i wizualnych.

Używając algorytmów uczenia maszynowego można ocenić przyszłe trendy rozwoju, jeśli chodzi o liczbę wyświetleń obrazów i nagrań publikowanych na platformach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter.

Przewidywanie popularności jest możliwe dzięki "sygnałom" społecznościowych (ilość "lajków", udostępnień, komentarzy) i wizualnym (liczba twarzy w scenie albo obecność określonych przedmiotów).

Dr inż. Tomasz Trzciński analizował różnice pomiędzy tymi cechami, mierzył ich ważność, a także rozwijał nowe metody. Z punktu widzenia dziennikarskiego taka aplikacja może w znaczący sposób umożliwić optymalizację treści.

Ostatnia modyfikacja: wtorek, 5 września 2017, 09:03:50, Bożenna Skalska

x x Aktualności (6) - wg daty publikacji

‹‹ Wrzesień 2017 ››
Pon Wt Śr Czw Pt So N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30