Java EE – produkcja oprogramowania

  1. Informacje ogólne
  2. Rekrutacja
  3. Opłaty
  4. Program
  5. Dla słuchaczy
  6. Kontakt
 

Rekrutacja

INAUGURACJA

Inauguracja zaplanowana jest na dzień 5 października 2019 r. (sobota) o godz. 9:00. Pierwsze zajęcia rozpoczną się bezpośrednio po inauguracji.

Zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej w wybrane soboty i niedziele (7-8 sobót i niedziel w semestrze w godzinach 9:00-16:30).

HARMONOGRAM REKRUTACJI

Uproszczony harmonogram rekrutacji jest następujący:

1.

Rejestracja kandydatów w portalu rekrutacyjnym i przyjmowanie dokumentów w sekretariacie Studiów

 3 czerwca –
12 września 2019

2.

Wpłata pierwszej raty

12 września 2019

3.

Inauguracja studiów

 5 października 2019

SPOSÓB REKRUTACJI I PROCEDURA PRZYJĘCIA NA STUDIA

Maksymalnie możemy przyjąć 48 osób.

Procedura przyjęcia składa się z następujących kroków:

1.

Rejestracja kandydatów poprzez system informatyczny „Rekrutacja PW” za pośrednictwem elektronicznego formularza, dostępnego na stronie

  https://rekrutacja.pw.edu.pl/

2.

Dostarczenie przez kandydatów do sekretariatu Studiów wymaganych dokumentów w celu analizy pod względem formalnym. Prosimy o dostarczenie dokumentów bezpośrednio po zarejestrowaniu się. O kolejności przyjęć decyduje kolejność składania wniosków do sekretariatu.

3.

Przydzielenie kandydatom indywidualnych kont, na które będą zobowiązani wpłacić pierwszą ratę przed dniem 12 września 2019 r.

4.

Odbycie zdalnego szkolenia stanowiskowego BHP uprawniającego do korzystania z laboratoriów Instytutu Informatyki i zaliczenie testu. Szczegóły zostaną przekazane kandydatom pocztą elektroniczną.

 UWAGA: na studia będą przyjęte wyłącznie osoby, które zaliczą ten test.

5.

Indywidualne decyzje o przyjęciu każdego kandydata na studia.

6.

Podpisanie indywidualnych umów.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi w załączniku:

Decyzję o przyjęciu na Studia podejmuje się na podstawie dokumentów dostarczonych przez kandydatów.

Bezpośrednio po zarejestrowaniu się w systemie „Rekrutacja PW” prosimy o zgłoszenie się do sekretariatu studiów z następującymi dokumentami:

1.

Dyplom ukończenia studiów wyższych albo poświadczony odpis (przesłanie w postaci elektronicznej nie wystarczy).

2.

Wniosek o przyjęcie na studia zgodnie z regulaminem studiów podyplomowych w PW.

3.

Jedna fotografia o wymiarach ok. 3,5 × 4,5 cm.

4.

Dowód wpłaty pierwszej raty. UWAGA: Prosimy o wpłacanie dopiero po nadaniu indywidualnych numerów kont.

Dokumenty przyjmujemy do 12 września 2019 r. Jeśli wcześniej zbierze się wystarczająca liczba chętnych (decyduje kolejność składania dokumentów w sekretariacie) przyjmowanie dalszych wniosków będzie zablokowane.

Studia  będą uruchomione, jeżeli zbierze się odpowiednia liczba chętnych.

REGULAMIN, ODPŁATNOŚCI ZA STUDIA I ZASADY STUDIOWANIA

Uprzejmie prosimy kandydatów na Studia o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi w załącznikach, w szczególności z informacjami umieszczonymi w dokumencie "Zasady studiowania", który w sposób syntetyczny przedstawia najważniejsze informacje dotyczące wymagań stawianych uczestnikom.

Ostatnia modyfikacja: czwartek, 12 września 2019, 11:07:51, Dariusz Turlej

x x

x x Aktualności dotyczące nauczania

Hackaton Edge Computing 27-28 września w inkubatorze hub:raum w Krakowie

Edge experience 100

W dniach 27-28 września w inkubatorze hub:raum w Krakowie odbędzie się Edge Experience Hackathon. Hackathon będzie dobrą okazją na przetestowanie działania prototypów i aplikacji mobilnych, dla których obecna infrastruktura chmurowa jest zbyt wolna. 

Czytaj więcej...

Summer School in Computer Graphics

bowling dynamic scene

W połowie lipca odbyła się szkoła letnia Summer School in Computer Graphics. Uczestniczyli w niej studenci z University of Electronic Science and Technology of China w Chengdu.

Czytaj więcej...

Seminarium "Ekonomiczne podstawy biznesu gier komputerowych"

games2_small

14 czerwca (piątek) o 10:15 w sali 120 Aleksy Uchański poprowadzi seminarium "Ekonomiczne podstawy biznesu gier komputerowych".

Czytaj więcej...

Warsztaty Unreal Engine 4

Unreal4 small

3 czerwca o godz. 18:30 w laboratorium CS2 odbędą się warsztaty poświęcone silnikowi gier Unreal Engine 4.

Szczegółowe informacje oraz możliwość zapisów na warsztaty na stronie Galery Warsztatowej  

Czytaj więcej...

HackZurich - największy hackaton w Europie

hackzurich200

HackZurich - największy hackaton w Europie, odbędzie się w tym roku w dniach 27-29 września. W trakcie 40-godzinnych zawodów będzie okazja zmierzyć się z interesującymi, praktycznymi problemami. Zapisy startują 7 czerwca. 

Czytaj więcej...

Projekt SoftPOS (możliwość praktyk)

softPOS small

WEiTI rozpoczyna współpracę przy realizacji software'owego terminala płatniczego (tzw. SoftPOS), pozwalającego na przyjmowanie płatności kartą na urządzeniach mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS/Android. Studenci mogą włączyć się do realizacji projektu w ramach praktyk studenckich.

Czytaj więcej...

Seminarium "Gry dla programistów"

Games for programmers small

21 marca (czwartek) o 12:15 w sali 120 prof. Piotr Gawrysiak poprowadzi seminarium "Gry dla programistów".

Czytaj więcej...

Geospatial Hackaton 22-23 lutego w CZIiTT

geosmartcity_small

W dniach 22-23 lutego w CZIiTT odbędzie się Geospatial Hackathon  - Smart Tools for Smart Cities. Wyzwaniem w konkursie będzie opracowanie aplikacji wspierającej proces tworzenia i rozwoju smart city oraz (geo)partycypacji społecznej z wykorzystaniem tzw. serious games .

Czytaj więcej...

Piętnasty konkurs o nagrodę im. Witolda Lipskiego

wlipski

Piętnasta edycja Nagrody - konkurs 2019
Rada Nagrody ogłasza konkurs piętnastej edycji dorocznej nagrody im. Witolda Lipskiego dla młodych polskich naukowców za dorobek w zakresie informatyki i jej zastosowań. Podstawowym kryterium oceny i wyboru laureata Nagrody jest udokumentowany publikacjami dorobek naukowy kandydatów.

Czytaj więcej...
More.... More....