Generowanie i przetwarzanie obrazów
|
---|
- Metody modelowania i renderingu
- Barwa w grafice komputerowej
- Modelowanie zjawisk i obiektów naturalnych
- Generowanie i przetwarzanie obrazów w czasie rzeczywistym (algorytmy, sprzęt, oprogramowanie)
- Systemy sztucznej rzeczywistości
- Wizualizacja obiektów fraktalnych
- Gry komputerowe
|
Bieżące prace:
|
---|
- Modelowanie roślin i ich wzrostu
- Przestrzenie barw
- Metody przetwarzania obrazów w grafice komputerowej
- Interakcja w systemach sztucznej rzeczywistości
- Wizualizacja danych
- Metody wolumetryczne
- Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w zastosowaniach medycznych
- Przetwarzanie dokumentów
- Wizualizacja obiektów fraktalnych
- Łączenie obrazów generowanych komputerowo z obrazami rzeczywistymi
|
Ostatnia modyfikacja: wtorek, 5 czerwca 2012, 09:57:54, Bożenna Skalska